_____________________________________




Image Map

Wednesday, November 13, 2013

WILD FOR GIFTS

Vánoce jsou za dveřmi a já se chytám příležitostí a chodím nakupovat a plnit si svoje sny. Prý jsem letos moc náročná a chovám se jak divoch. Když jde o dárky, tak se chovám jenom jako divoch :D. Jinak Vám předtstavuju můj wishlist for Christmas 2013. Polovinu z toho už mám doma, a polovinu z té poloviny už nosím :D. 

Také moc děkuju zatím mým 3 pravidelným čtenářům :D. Vím, začátky jsou težké, ale byla bych ráda za každého nového čtenáře, i komentáře strašně potěší) Doslova skáču radostí, když mám nový komentář :D. Blog Modern Street Smart zatím funguje 1 měsíc, tak doufám, že když mě budete podporovat, budu moc ráda pokračovat v blogování) 
Zatím si píšu jenom sama pro sebe :D
Christmas is around the corner and I catching opportunities and I go shopping and my dreams comes true. My parents said that I'm too demanding this year and my mum said that I'm wild. As regards gifts I'm always wild :D Or else, I'm showing you my wishlist for Christmas 2013. Half of this I already have, and half of the half I already wear :D

Also I wanna say thank you to my only 3 followers :D I know, beginnings are hard, but I would happy for every new follower, and comments make me happy too) I'm so happy when one of you commented my post :D Blog Modern Street Smart works only 1 month, so I hope, that when you will support me, I will very happy for continue blogging)
I write only for myself yet :D

No comments:

Post a Comment