_____________________________________




Image Map

Wednesday, November 13, 2013

Black Tweed Jacket

Včera jsem byla v jednom z mých nejoblíbenějších měst v Německu - Nürnberg.
Konkrétně ve Starém městě. Sice tam jezdím jen kvůli nákupům, ale pro tuto chvíli jsem se zašla podívat i na náměstí. Je to tam jako v pohádce.
Pro tento den jsem zvolila tuto kombinaci. Nejhlavnější prvek moje tweed bunda, kterou jsem nedávno koupila v Tally Weijl. V mém šatníku numero uno mezi bundami. Miluju ji! K tomu jsem zvolila bílou košili s ozdobným límečkem a černé skiny do pasu. Boty by se mi k tomu asi víc hodily černé kotníčkové, ale v tu dobu jsem je ještě neměla, tak jsem zvolila Converse a beanie.
Yesterday I was in one of my favourite towns in Germany - Nürnberg.
Specifically in Old Town. Otherwise I go there because of shopping, but I went to Sguare this time. It looks like in a fairy tale.
For this day I have chosen this combination. Most major element, my Black Tweed Jacket, which I have bought recently in Tally Weijl. Numero uno in my wardrobe the jackets. I love it! To I have chosen white shirt with decorative collar and black skiny to the waist. Boots would be better black ankle boots, but at that time I still did not, so I chose white Converse and beanie.



Tweed Jacket Tally Weijl / White Shirt Ann Christine / Skins Coco / Boots Converse / Beanie C&A

2 comments: