_____________________________________




Image Map

Tuesday, November 26, 2013

Faux Fur Vest

Dnes ráno jsem se probudila do krásného zimního počasí. Kouknu z okna a všude bílo. Konečně přišlo trochu sněhu. Protože, Vánoce bez sněhu, to by nebylo to pravé. Určitě co nejdřív udělám první sněhový outfit.
Ale teď k věci. Tyto fotky jsou z minulého týdne, kdy ještě bylo jakž takž teplo. Základní prvek tohoto outfitu - moje milovaná fur vesta. Dostala jsem ji k minulým Vánocům, a netušila jsem, že se za rok zase vrátí zpět do módy. Jelikož bylo poměrně teplo, stačila mi jenom tato vesta a demin košile. Žádné vyzývavé doplňky, jen černá šála a béžové boty. 
Jak si užíváte první sněhový den? Ráda bych za nějaký čas udělala giveaway! :)
This morning I woke up to the beautiful winter weather. I was looking out the window and everywhere was snow. Finally a little bit snow. Because, Christmas without snow, it wouldn't right. 
These photos I have taken last week, when it was somehow nice weather. A basic element of this outfit - my lovely fur vest. I have got it for last Christmas, and I didn't know, that it will come back to the fashion for a year. As it was relatively warm, I was wearing just this vest and denim shirt. No provocative accessories, just black scarf and beige shoes.
How do you enjoying the first snow day? I would like to do some giveaway! :)









             Fur Vest Kenvelo / Denim Shirt H&M / Black trousers Coco / Black Scarf H&M /            Shoes Coco









No comments:

Post a Comment