_____________________________________




Image Map

Thursday, October 31, 2013

the street

Krásné slunečné počasí uprostřed podzimu. Oproti loňsku je to přímo zázrak, pamatuju si že v tuhle dobu byla hromada sněhu a strašná zima. A to je taky důvod proč jsem se na ulici vydala zase jenom ve svetru. Proč si taky brát nějakou teplou bundu. Stačí mi pouze můj velký huňatý svetr, který v tuhle dobu nosím snad pořád. Miluju ho! K němu jsem dnes zvolila trochu Street Artu. Denim lacláče, černé punčochy s nadkolenkama. Šedé triko se stříbrným efektem a koženým límečkem. Proti sluníčku jsem zvolila jedny z mých nejoblíbenějších slunečních brýlí z Topshopu. A mezi doplňky jsem také přidala beanie.
Doufám, že si užíváte Halloween a začátek listopadu! 

Beautiful sunny weather in the middle autumn.  Beside a last year is miracle. I remember that was a lot of snow and was a terrible cold this time in last year. And this is one of reason why I made my way to the street only in sweather. Why do you take a warm jacket, when is nice weather. I have worn my favourite furry sweather  which I wear almost all the time. I love him! To him I have chosen a little Street Art fashion today. Denim dungarees, black pantyhose with tights. Grey T-shirt with silver effect and with leather collar.  Against  the sun I have chosen one of my favourite sunglasses from Topshop. And the accessories I have added beanie too.
I hope you enjoy Halloween and beginning of November today!






Furry sweather C&A / Denim dungarees Topshop / T-shirt Orsay / Beanie C&A / Sunglasses Topshop / Bag H&M / Shoes Vans







4 comments:

  1. Vypadáš hrozně zajímavě! Výborný!

    ReplyDelete
  2. Božské ! Máš vynikající styl :)

    ReplyDelete
  3. Hello, greetings from istanbul, I like your style :)

    ReplyDelete
  4. wonderful outfit!!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    ReplyDelete