_____________________________________




Image Map

Tuesday, October 29, 2013

Topshop amenity

Pomalu se blíží Vánoce a určitě každý si už přeje nějaký dárek pod stromeček. Já jsem si dneska byla nadělit fůru dárků, ale ty až později.
To, co bych Vám dneska chtěla představit jsou vysoké jeansy do pasu z Topshopu. Pokaždé jsem v tom obchodě kolem jeansů jen prošla a nějak moc mě  nezaujaly, prostě obyčejné kalhoty. Ale dneska, jelikož do Topshopu nedorazily úžasné kousky jaké jsem očekávala, nebylo nic moc k vidění, a tak jsem se vydala  ke stojanu s jeansama. A jsem šťastná, že jsem tak učinila! Do ruky jsem popadla ty nejobyčejnější jeansy, které tam byly, a i taková obyčejná věc mě dokázala potěšit. Na pohled nejsou nic moc extra, ale jsou úžasné! Já osobně mám velký problém najít jeansy, které by mi perfektně pasovaly a byly příjemný. Každé v mém šatníku mají buď krátké nohavice a pak vypadám jako "Venda" a nebo to je hrozná džínovina, která se prostě nedá nosit. Tyhle Vintage Jeans jsou pravým opakem! Příjemný natahovací materiál, pro mě perfektní délka a miluju tuto barvu. Prostě, tenhle dárek jsem si musela nadělit už dneska, protože bych to do Vánoc nevydržela!
A jak jste na tom vy? Taky už lítáte po obchodech kvůli Vánocům?


Christmas is slowly coming and possibly everyone has wish some gift. I have bought a lot gifts for me today but it till later.
What I wanna show, is the high wasited jeans from Topshop. Everytime, when I went around the rack in Topshop somehow I didn’t take none of jeans. But today, as nice clothes what I wanted didn’t arrive to Topshop, there was nothing much to see, so I bringed out to rack with jeans. And I’m so happy that I did! I took the commonest jeans, which was there, and such little thing can make me happy! They are amazing! I personally have a big problem to find jeans that fit me perfectly and be comfortable. Every jenas in my wardrobe are too short or it’s  terrible denim (I mean fabric). These Vintage Jeans are right opposite. Nice flexible fabric, perfect length for me and I like this colour. Just, this gift I had hand out today, because I will not endure!
And what about you? Are you shopping because of Christmas too? 

No comments:

Post a Comment