_____________________________________




Image Map

Saturday, October 19, 2013

Fall is in!!

A je to tu! Můj první příspěvěk.  Dlouho jsem se rozmýšlela, co jako první zveřejním, ale vzhledem k dnešnímu krásnému počasí jsem vybrala tento outfit. Upřímně, já takové počasí, co nás provádí tímto podzimem nenávidím! Mám nejradši dny plné sluníčka a tepla. Jenže s naším podnebím nic neudělám. A proto jsem na dnešní den zvolila tuto kombinaci. Samozřejmě na mě nesměl chybět snad můj nejoblíbenější svetr. Je tak úžasný, že ve stínu mi není díky němu zima, a na sluníčku zase úmorné vedro. K němu jsem zvolila černý peplum a zcela obyčejné džíny. Samozřejmě když zafouká studený vítr, nesmí na krku chybět nějaká šála. Můj výběr byl jasný, černá teplá šála zachrání před nachlazením vždycky. 
A jak snášíte toto počasí vy? 



And here it is! My first contribution. A long time I have thought what first contribution I will add. But in view of beautiful weather what is today I have chosen this outfit. Sincerely, I hate weather what is this autumn. I like sunny days in summer. But, there is nothing I will not do. Therefore I have chosen this combination for today. Of course must not miss my favourite knitted sweater. It is wonderful! To this I have chosen black peplum and completely  ordinary jeans. Of course when the cold wind blows, must not miss some scarf on neck. My choise was clear, black hot scarf always save against colds.
And how do you tolerate this weather?
Sweater C&A / Black peplum Ann Christine / Jeans C&A / Scarf H&M

6 comments: